I laugh at my mistakes, so excuse me while I laugh in your face
2011-04-11 / 10:21:01 / Debatt

Angående inlägget: "Var sitter skammen?"
Precis...
och - om folk väljer att publicera lättklädda bilder på sig själva.
och -om man trivs med sin kropp.
och -om man vill ha bekräftelse/uppmärksamhet.
Om det nu är så "..okej.. och?", var kommer då motivationen att skriva ett helt inlägg om ämnet och därmed ge all den bekräftelse och uppmärksamhet personen i fråga söker efter?
Vad är det för skillnad mellan  att att lägga upp en bild på sin kropp och att lägga upp en bild på sitt ansikte?
Vi tror att du också kan hålla med om att man i de flesta fall väljer att publicera bilder man själv är nöjd med och du skulle väl inte klaga om en person la upp en ansiktsbild han/hon gillade, eller?
What's the fucking difference?


Snälla. Ta oss bort från det här konservativa samhället och låt folk få bestämma själva...
Naket är ingen big deal, så vi bemöter din kommentar på samma sätt som den är utformad..
So what?


2 Kommentarer
frida:

SV: haha, men suck. "och?" okm inte från att jag inte bryr mig om ämnet. "och?" kom från att jag var förvånad att ni kommenterar min blogg för att jag skulle veta att ni tar upp ämnet på er blogg.

Varför skulle jag vilja veta det?

Jag är inte intresserad av vad ni skriver här..?!



Ansikte och naken kropp går inte att jämföra, och om ni påstår detta är något fel. Ansiktet visas för alla, ett skrev är betydligt mer privat. Oavsett om man lägger upp en ansiktsbild för att hävda sig eller inte.

Nej, dom två kroppsdelarna går inte att sätta likamed teckan mellan, i det här ämnet.



...Och ofta ni orkar länka till er blogg igen..? Vad är det osm säger att jag skulle vilja gå in på er blogg igen...? :S



SKRIVET DEN: 2011-04-11 KL: 12:01:10 URL: http://jagheterfel.blogg.se/
Lovisa:

Håller med om att man ska få göra precis som man vill, big deal med ett par bröst eller ett ansikte? Låt oss tjejer visa att vi också är stolta över våra kroppar :)



SKRIVET DEN: 2011-04-11 KL: 18:53:39 URL: http://tutelut.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: