A taste of africa
2011-03-27 / 22:43:48 / Allmänt

Tjenare bloggen! Jag och Janna har tillsammans med ca 10 pers från skolan spenderat lördagen + söndagen i Naivasha. Igår red jag ut på savannen en sväng och senare på kvällen satt vi alla runt lägerelden som var fixad utanför hotellet och lyssnade på musik medan lejonen smög omkring i skogen bakom oss.. Efter frukosten idag gav vi oss ut på sjön för att se på flodhästar, - en av dem började jaga båten, men vi överlevde som tur var! Senare fick vi gå och kolla på en pytonorm som låg och vilade vid sjökanten efter att ha ätit upp en hel get. Det var lite halvt scary, men rätt ballt ändå.


Här nedan får ni lite bilder från vår trip, enjoy
~
Gruppbild ute på bryggan
"Flodhästsafarin"
Ormen, som var över två meter lång -ew
Promenad ute på savannen med zebrorna i bakgrunden

Jag måste förövrigt ta upp det hemska faktumet att det bara är tio helger kvar här i Kenya och jag vill hålla fast tiden, spola tillbaka, spela om, pausa och aldrig behöva tänka på den framtid som följer efter det som är just precis nu.
Vem som helst är inte stark nog att lämna allt för det okända, men vi som har gjort det kommer aldrig att glömma det vi har varit med om. Afrika följer med oss ut i tiden. ♥


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: