And after all, you're my wonderwall
2011-04-17 / 18:40:38 / Allmänt

Gårdagskvällen var den roligaste kvällen på länge!
Vi drog till ett event på loft och var svintaggade. När vi kom dit blev vi inskrivna på VIP-listan eftersom en jag känner skulle dj'a. Gratis inträde och härligt folk. Kan det bli mycket bättre?
Kände mig som 14 igen när jag fuckade ur totalt uppe på dj-scenen, gick runt på dansgolvet och snodde hip-hop-kepsar från folk och satt och snackade med fjortisar iklädda reflexvästar på vip-balkongen.
Fram mot midnatt tog jag och några tjejer en taxi tillbaka till internatet. På vägen stannade vi och köpte pommes + samosas vid ett superdräggigt snabbmatställe och väl hemma däckade vi nästan omedelbart i Jannas säng ;)
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som oss!

Här får ni lite pics
Innan utgång
Jessica släppte loss ordentligt..
Musiken var grym igår, hela dasgolvet gungade
Jag, Nicki och Julia (det gick att göra ansiktsmålningar utanför klubben. Därav mina krigsstreck)
Snodde brillor från två djs..

Det var nog allt för den här gången. Tjingeling!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: